top of page

"המלביש": HAMALBISH - בגדי עבודה אופנתיים עכשיו כאן בהישג ידכם ומעבר

כחלק מהשיפור המתמיד של השירות המוענק ללקוחותיה, פתחה לאחרונה חברת "המלביש" HAMALBISH חנות חדשה בעיר טבריה, שבה תוכלו לבחור את בגדי ונעלי עבודה הכי נכונים לעסק שלכם.

שאלתם פעם מה משותף לשופרסל, מלון סטאי, קינג סטור קונדיטוריות שמו, מובלים קריית שמונה, קריה רפואית רמב"ם? במילה אחת – המלביש!


חברת "המלביש", HAMALBISH שהיא אחת מהחברות הגדולות בארץ, אם לא הגדולה בהן, לייצור וייבוא מותגים בתחום ביגוד מקצועי, ייצוגי ונעלי העבודה.


אם תבקשו מיוסי בן אודיז, מנכ"ל החברה, להגדיר בשלוש-ארבע מילים את החברה שבראשה הוא עומד, הוא ישיב לכם בשליפה: "עבודה עם קריצה לאופנה", ומיד יוסיף שבכך למעשה "המלביש" נבדלת ממתחרותיה, שכן בעוד הן מתמקדות בבגדי עבודה, "המלביש" שולטת חזק גם בתחום ההנעלה, וזאת בזכות היותה חלק מקבוצת "קולנוע חדש", היבואנית של מותגי ההנעלה המובילים בעולם ובעלת רשת הנעליים WESHOES.

יוסי בן אודיז: קניון ענק של מוצרים

בן אודיז מרחיב את היריעה: "מעבר לכך ש'המלביש' היא חברה מובילה ליבוא, ייצור ושיווק של בגדי עבודה ונעלי עבודה, אנחנו משווקים מוצרים רבים נוספים, כמו תיקים, ארנקים, מזוודות, צידניות ועוד. אנחנו יודעים להעניק ללקוח מענה של 360 מעלות – החל ממוצרי קד"מ, שזה ביגוד והנעלה מרמת הבייסיק ועד הרמה הגבוהה ביותר, וכלה במוצרים שהם 'פרייבט לייבל' שלנו. אנחנו בעצם כמו קניון ענק של מוצרים. אמנם אנחנו מכוונים בעיקר לשוק המוסדי והסיטונאי, אבל כל אחד יכול למצוא מה לקנות אצלנו, בין אם זה נעליים של בלנסטון, ריינו, דיקיס, קרוקס או הוקה, ואפילו מתנות לעובדים".


ואיפה מאחסנים את כל השפע הזה?

בדיוק לצורך כך הקימה הקבוצה את המרכז הלוגיסטי הענק שלה בבאר טוביה, ושממנו מנותבות הסחורות לשוק המוסדי, לשוק הסיטונאי וללקוחות האתר המקוון וחנויות הרשת.

כחלק מהשיפור המתמיד של השירות המוענק ללקוחותיה, פתחה לאחרונה "המלביש" חנות בעיר טבריה (יהודה הלוי 22) בה תמצאו את בגדי ונעלי עבודה הכי נכונים לעסק שלכם.

מנכ"ל המלביש, יוסי בן אודיז הינו תושב צפון הארץ. המחשבה על פתיחת סניף לתושבי טבריה והסביבה היא הרצון לפתח ולדאוג לעובדים באיזור ולסייע לחברות וארגונים בציוד וביגוד מקצועי.


בנוסף סוכני החברה פועלים בכל רחבי הארץ והם מעניקים שירות וייעוץ מקצועי בבחירה הנכונה של בגדי ונעלי העבודה, שהכי מתאימים לעסקים. בזכות היותה של "המלביש" גם היבואנית של המותגים, המחירים אטרקטיביים ביותר לאורך כל השנה, אבל תמיד יש מבצעים שווים בהחלט.

"המלביש", יהודה הלוי 22 טבריה, טל': 054-7612267. לאתר של "המלביש". https://hamalbish.co.il/






אולי יעניין אתכם...

מה מעניין אתכם לקרוא? 

בחרו קטגוריה

בחרו תגית

bottom of page