top of page

יהושע אלגלי-חשד למעשים מגונים.


יהושע אלגלי, מי שהיה מנהל אגף משאבי אנוש בעיריית טבריה נמצא במעצר בית בחשד לכאורה למעשים מגונים. הדיו על פרשת אלגלי יהושע בעיריית טבריה טרם יבשה בעניין החשש הכבד למכרז תפור בו נבחר ובעקבות ביטולו פוטר. זכורה הודעת יו"ר הוועדה הממונה, בועז יוסף, מעל גלי האתר שהוא מעדיף אחד שביצע עבירות משמעת על תלמיד חדש בענייני כוח אדם שהוא יצטרך ללמד אותו את העבודה. הפרשה חשפה את אוזלת היד של משרד הפנים, כאשר שולם שכרו של אלגאלי במשך שנה ללא מכרז כדין והנה עכשיו מגיעה פרשה נוספת בכל הקשור ליהושע אלגלי. פרשה נוספת אשר אינה מוסיפה כבוד לאיש, נהפוך הוא, היא מביישת את טבריה בבחירותיה ביחס לאנשי המקצוע מטעם העירייה, אחרי כל מה שחווינו בפרשת בחירתו לתפקידו והתרחש בין כתלי בית המשפט.

לכתבנו הגיעה הידיעה כי יהושע אלגלי נעצר בחשד לכאורה לביצוע מעשים מגונים. הוחלט ע"י גורמי האכיפה כי יהושע אלגלי ישהה במעצר בית בכדי שמשטרת ישראל תוכל לסיים את הבירור והחקירה בעניין.

ביקשנו את תגובתו של יהושע אלגלי לידיעה אך זו לא נמסרה עד לסגירת הגיליון ובכל רגע שתתקבל תוכנס התגובה לאתר האינטרנט של העיתון.

יהושע אלגלי כזכור היה במשך שנה הממונה על אגף משאבי אנוש בעיריית טבריה. אגף רגיש, טעון מאוד ומצריך אנושיות ורגישות. כרגע מדובר בהליך באיבו ועוד נעקוב כיצד העניין יתפתח.

תגובת עורך הדין תומר שוורץ, בא כוחו של מר יהושע אלגאלי:

התלונה שהוגשה כוזבת ושקרית. אישה דתיה, נשואה ואמא לארבעה ילדים, מבקשת בהזדמנויות שונות להגיע למר אלגאלי כדי לשתות איתו קפה בביתו. האישה עושה זאת באמצע יום עבודתה, כמובן מבלי לקבל את אישור הממונים. הטעות של מר אלגאלי שנעתר הפעם לבקשתה.

לאחר התלונה, נחקר מר אלגאלי והכחיש מכל וכל את החשד המיוחס לו. העובדה שהמשטרה שחררה את מר אלגאלי מיד בתום החקירה מלמדת כי אין בדברים ממש.

מר אלגאלי עבד עד לאחרונה 26 שנים בתפקידים בכירים בשירות הציבורי ומעולם לא הוגשה נגדו תלונה מעין זו. מעלותיו מוכרות לרבים וטובים. כך למשל, בתחילת מגפת הקורונה הקים בחצר ביתו בית כנסת שמשרת ציבור רחב, מאז ועד היום. כאדם מאמין, משוכנע מר אלגאלי כי האמת סופה להתגלות. אנו סומכים על רשויות החקירה ומשוכנעים כי האמת תצא לאור בקרוב.

2,321 צפיות

אולי יעניין אתכם...

מה מעניין אתכם לקרוא? 

בחרו קטגוריה

בחרו תגית

bottom of page