top of page

"יא מתוסכל אחד..."


כך כתב הפקיד הממשלתי, יו"ר הוועדה הממונה מטעם משרד הפנים, בועז יוסף, במענה לאזרח העיר שפנה אליו עם מצוקה / בעיה כזו או אחרת. כפי הנראה האזרח אולי גם נכה.

אלוהים ישמור, אינך יכול להעניק מעט כבוד לאזרחי העיר, למצוקות שלהם, לבעיות שלהם, לכעס שלהם על החלטות של הרשות של בעלי השררה והכוח, קוראים לזה אמפטיה, התחשבות, חמלה, אנושיות, במקום כל אלא מה עשית בועז יוסף? כתבת לאזרח "יא מתוסכל אחד"?!

כן הוא אולי מתוסכל מחוסר המקצועיות של המערכות הרקובות שאתה מנהל בעיר טבריה בחסות המשרדים הממשלתיים ובמיוחד משרד הפנים. איך אתה מעז לכתוב לתושב של העיר טבריה אזרח שאתה ממונה על חיו מילים שכאלו "יא מתוסכל אחד"?! גם אם הוא הרגיז, התיש, לא צודק, לא מבין אבל הוא עקשן לקבל את המענה המגיע לו. שב בנחת כתוב לו תשובה על נייר של העירייה נמק לו את תשובתך באופן מקצועי ענייני, גם אם תשובתך היא שלילית, הצע לו חלופות לטיפול במצוקה שלו, ועל כך לבטח יש עוד עשרות דרכים לפתרון אנושיים. שהרי דרך ארץ קדמה לתורה. אז אל תתחבר לש"ס ולאריה דרעי זה ששלח אותך לטבריה ותפגע בערכי היהדות כך. רק שאתה בועז יוסף בחרת בדרך הפוגעת הזו ועוד בסוף הווצאפ אתה עוד מפעיל סוג של איום עת איימת על האזרח המסכן "נדאג לחייב הוצאות"!! אתה לא חושב שזו בריונות בחסות משרד הפנים? החוק, המשרדים הממשלתיים ששמים אדם שכמוך במעמד שכזה המעניק תשובות שכאלו לאזרחים. אני רק חושב מה יקרה לתושבי הגליל התחתון אם חלילה יטעו ויתמכו באדם שאלו תכונותיו. מסכנים יהיו תושבי הגליל התחתון אם תחליט להתמודד לראשות המועצה. הם לבטח יקבלו תשובות שכאלו. אז תושבי הגליל התחתון תתכוננו זה האיש עינכם הרואות.

אני מתבייש שאריה דרעי שלח אדם כמוך. אצל מוני מעתוק זה לעולם לא היה קורה! יחי ההבדל הקטן.

אולי יעניין אתכם...

מה מעניין אתכם לקרוא? 

בחרו קטגוריה

בחרו תגית

bottom of page