top of page

ח"כ יועז הנדל הגיע לביקור בגליל התחתון


השבוע הגיע לביקור, ח"כ יועז הנדל, שר התקשורת לשעבר, ממפלגת "תקווה חדשה", בראשות גדעון סער, במספר יישובים במועצה האזורית הגליל התחתון. הסיור התקיים בליווי ראש המועצה ניצן פלג, ובהשתתפות חקלאים ונבחרי ציבור נוספים מן היישובים.



יועז הנדל, כיהן עד לא מזמן כשר התקשורת והוא חתום על קידום רפורמת האינטרנט המהיר ביישובי הפריפריה, וקידום דור 5 המיוחל. יועז, מתגורר במושב בהרי ירושלים ומכיר מקרוב את האתגרים של המרחב הכפרי. במהלך הסיור הציג יועז הנדל, את עיקרי משנתה של "תקווה חדשה" בתחום המרחב הכפרי ובדבריו התייחס למספר נושאים ובדגש על ההזנחה הניכרת של המרחב מטעם ממשלות ישראל בעשורים האחרונים. לטענתנו, זה מתוך אופי ניהול פוליטי ולא אופי ניהול ממלכתי כפי שמצופה מנבחרי ציבור.


עוד התייחס הנדל לרכיב הביטחון והמשילות במרחב בהקשר לפשיעה החקלאית והפשיעה הכללית ואף הזהיר כי חוסר הטיפול המתמשך בתחומים אלו צפוי לדרדר גם את הביטחון האישי של כל תושבי המרחב. במהלך הסיור הציג ראש המועצה פלג את האתגרים הרבים איתם מתמודד המרחב הכפרי כיום ובדגש על ההזנחה ההולכת ומתגברת של ממשלות ישראל בשנים האחרונות "אתה מתפרץ לדלת פתוחה ואנו מברכים שערכים של חקלאות והתיישבות חוזרים לסדר היום הפוליטי בישראל", דגש נוסף אליו התייחס פלג הוא מצב הכבישים במושבים והעיכוב בביצוע העבודות בכביש 65 "הטרקטורים והמשאיות שרומסים את האספלט ביישובים הם אלו שערבים לביטחון התזונתי של תושבי ישראל, זו משוואה של קח ותן ונראה שמבחינת הממשלה היום זה רק קח בלי תן".


הנדל אשר מחזיק את תיק ההתיישבות ובטחון הפנים במפלגה הבהיר כי ברור שסיורים מסוג זה הם אינם בשביל האלקטורט אלא בעבור הערכים הבסיסיים שאיתם הוקמה מדינת ישראל והיום הם רלוונטיים בדיוק באותה מידה ­כפי שהיו לפני 70 שנים.



#יועזהנדל#אינטרנטמהיר#פריפריה#תקווהחדשה#ניצןפלג#בטחוןפנים

אולי יעניין אתכם...

מה מעניין אתכם לקרוא? 

בחרו קטגוריה

בחרו תגית

bottom of page