top of page

האם אריה דרעי בודק אם בועז יוסף מגשים את חלומה של ש"ס


מי שהיה שר הפנים, וחבר הכנסת, ומי שהורשע בעבר ואף ריצה את עונשו במאסר, מי שהיה מהוגי הרעיון להפוך את טבריה לעיר חרדית, הגיע לטבריה בכדי לבדוק אם התוכנית, הרעיון ומפעל חיים זה יוצאים לפועל והכל פועל עפ"י התוכנית. אצל מי יבדוק האיש את העניין אם לא אצל הפקיד הממשלתי אותו מינה לפני כשנתיים.

זה לא סוד שאריה דרעי מזה שנים רבות משקיע מחשבה להפוך את טבריה לעיר חרדית נוספת בישראל, חברים הוא הצליח! נקודה. ובגדול.

מעט היסטוריה, איש לא זוכר איך עשרות ומאות חרדים מירושלים ובני ברק נרשמו בתעודות הזהות שלהם כאילו מתגוררים הם בטבריה, במלון הרטמן ובמלון גנתון.

ביום הפקודה, יום הבחירות הגיע ואותם חרדים הגיעו באוטובוסים לבחור ירדו מהאוטובוס, בחרו וחזרו לעיר מגוריהם בהם הם חיים באמת. כך צמחה ש"ס בטבריה והפכה לבעלת 2 מנדטים באותם בחירות. אני זוכר פרסמתי דאז את הפרסום "עוד קצת ש"ס ואבדנו". כך למעשה החל כיבוש העיר טבריה בפעם השנייה בתולדותיה.

מוני מעתוק, מונה ע"י, אריה דרעי, להיות יו"ר הוועדה הממונה בטבריה לראשונה. הוא הוזז מתפקידו כסגן מנכ"ל משרד הפנים ונשלח ע"י אריה לטבריה. יש האומרים כשראה שמוני מעתוק, יו"ר הוועדה הממונה שמינה פועל עפ"י החוק והספר ואינו מוכן להגיע לחצרות של רבנים הפעיל את כובד משקלו ובשיחת טלפון אחת סילק את מוני מעתוק מתפקידו כיו"ר הוועדה הממונה בטבריה ובשיחה נוספת הורה לממונה על המחוז מטעם משרד הפנים, בועז יוסף, להיכנס לנעלי מוני מעתוק.

בועז יוסף, הוא איש אמונו של אריה דרעי ושל נציגי ש"ס בטבריה ובארצי. כך למעשה התקדם למרות שהוא לא יודה בזה. אריה דרעי החליט שבועז יוסף הוא האיש שיעשה כמצוותו של מי שמינה אותו וקירב אותה אל בכירי משרד הפנים וצמרת ש"ס, וכך קרה. כל השאר היסטוריה.

בין לבין, הכוח והשררה כיו"ר הוועדה הממונה מעט איבדו לבועז יוסף את הראש והוא חש מסוחחר מהכוח וממעמדו. או אז יש שטענו שאריה דרעי נזף בו, אבל אני יכול להעיד שנציגי ש"ס בעיר מסרו לי שיש אכן כעס אצל אנשי ש"ס בעיר על בועז יוסף, בשל ההתרחקות של בועז מאנשי ש"ס ואי קידומם או שיתופם בהתנהלות העיר ומצרכיהם לקידום האינטרסים של ש"ס.

היכן האמת בכל המידע הזה, זה כלל לא משנה, אריה דרעי, שכיום הוא אזרח מן השורה בלבד, עתידו מובטח לו בבחירות הקרובות, הוא לבטח יחזור למשרד הפנים יותר מהר ממה שהלך ממנו. צא ולמד האיש בזמן חופשה של הילדים ושל המשפחות ושלו הגיע באופן מיוחד לביקור אצל יו"ר הוועדה הממונה שהוא מינה בועז יוסף. וכי למה עולה השאלה? למה הוא בא על חשבון זמנו החופשי? מה זה מעניין אותו? אז קוראים יקרים איש לא מבזבז את זמנו לריק או לבטלה, לדעתי האישית האיש בא לבדוק איך מתקדמת תוכנית הקבורה של העיר טבריה והפיכתה לעיר חרדית מלאה. שהרי לימוד תורה חשוב יותר מבזבוז שעות בטלה עם איזה פקיד ממשלתי שהוא מינה. אי אפשר לעבוד על הציבור כל הזמן, אפשר לעבוד על הציבור אולי רק חלק מהזמן. בועז יוסף ואריה דרעי פשוט סילקו את המודח וסללו את הדרך ליישום התוכנית לעיר חרדית נוספת בישראל, טבריה!

ישנם בעיר הדיוטות שעוד חושבים שהחרדים בטבריה הם רק איזה 20 אחוזים מסך האוכלוסייה הכוללת. חברים אני ממליץ לכל אחד לערוך סיור בשכונה שמעל לביג פוריה סיבוב קטן באוטו ולהבין שהם הרבה יותר, למעשה הם מונים כיום 46% ציבור חרדי, לא מסורתי. בל נשכח יש בטבריה בעיר, בטבריה עלית, מעל ביג פוריה, טבריה המושבה עם כ-75% רוכשים חרדים. אם כל זה לא מספיק לכם, אז גם תפילות לא יספיקו לכם. חבל ששרת הפנים איילת שקד לא ראתה את התמונה הכוללת והזיזה במועד את בועז יוסף מהתפקיד כיו"ר הוועדה הממונה מינתה אחר במקומו או אישרה הילכה לבחירות. עכשיו זה גמור לכולם.

הבעיה בטבריה היא החרדים כפי שטוען המודח, לדעתי החרדים הם הפתרון. הבעיה היא הסחר בחרדים, הסחר בנשמות, הסחר בדת וביהדות, הסחר לצורכי כוח, שררה, שליטה והשתלטות.

אריה דרעי הגיע ללשכת יו"ר הוועדה הממונה שהוא מינה בכדי לראות, להבין, לשמוע ולהחליט האם התוכנית פועלת והאם בועז יוסף מבצע את השליחות כמצוות מורו, רבו, הממונה עליו, המפרנס שלו, ובקיצור מי שיקבע מה יהיה עתידו של בועז יוסף.

אנחנו בטבריה רק שחקנים זוטרים והדיוטות גמורים במשחק הגדול שאנו כלל לא רואים את כל התמונה וכל המחזה כי הוא גדול עלינו, הוא מלא בחלקי פזל לא מושלמים ולכשיושלמו יהיה מאוחר. האינטרסנטים דואגים לממונם ולכספם ולעתיד נכסיהם ופשוטי העם משלמים דוחות חניה, ארנונה מופרזת, אגרות שילוט מופקעות ומה לא?

אין ספק שגם שרת הפנים הנוכחית, איילת שקד, לא רואה את התמונה כך. היא לא מכירה את ההיסטוריה ולא אמורה להכיר ולטעמי הטעו אותה והציגו לה מצג שווא. מי שלא יודע מהיכן הגיע הכיצד ידע לאן ילך.

בועז יוסף עושה כמצוות מי שמינה אותו לתפקידים במשרד הפנים וגם כיו"ר הוועדה הממונה. אריה דרעי לא הגיע סתם לביקור אצלו בועז בימים של גוג ומגוג לקראת הבחירות.

מי שרוצה להיות מזועזע עוד יותר, יצאו השבוע הודעות ברשתות החברתיות לציבורים החרדים מי שלא השלים את רישום כתובתו בטבריה שיעשה זאת עכשיו ומהר כמצוות גדולי התורה לקראת הבחירות.

בתמונה השווה אלף מילים אריה דרעי ובועז יוסף והפעם אריה מחויך לא כועס, כנראה שהכל סודר מהפעם הקודמת. הוא קיבל את מבוקשו מהפקיד הממשלתי.

פוסטים קשורים

הצג הכול

רק בגלל הרוח

מאת: מאיר אוחנה מלחמת "חרבות ברזל" שעדיין נושאת את השם הזה, עוטפת את האומה הישראלית באין ספור היבטים. מהנרצחים במעשי הטבח והזוועה מאותה שבת, דרך חטופים שעדיין שם בשבי חמאס וממשיך דרך חללי צה"ל שנופלים

אולי יעניין אתכם...

מה מעניין אתכם לקרוא? 

בחרו קטגוריה

בחרו תגית

bottom of page