top of page

בחירות מקדימות בעבודה ובליכוד

ב-9.8.22 בחרו מתפקדי מפלגת העבודה בקיבוץ אפיקים את רשימתם לכנסת. בוצע חיסול חשבונות עם עומר בר-לב ונחמן שי. ב-10.8.22 בחרו מתפקדי הליכוד את נציגיהם לכנסת. חגיגות דמוקרטיה! בטבריה הליכוד כמו תמיד בחגיגה ססגונית וצבעוניות עם המון נשמה, העדר ויכוחים והעיקר ניצחון הימין ונתניהו בגדול

ביום רביעי 10.8.22 הלכו מתפקדי הליכוד לבחור את נציגיהם לכנסת, בבחירות מקדימות, "הפריימריז". חגיגת דמוקרטיה של מצביעי הליכוד בטבריה כמו תמיד. זו הייתה חגיגה ססגונית, צבעוניות ושמחה. המון נשמה והעדר ויכוחים והעיקר זו המטרה ניצחון הימין ונתניהו ובגדול.

הליכוד היא המפלגה הגדולה והיחידה בישראל המתנהלת ודוגלת בבחירות דמוקרטיות של חבריה לכנסת. למעט מפלגת העבודה ומרצ מפלגות קטנות שגם מנהלים פריימריז. הדמוקרטיה הזו לא קיימת ב"יש עתיד" ולא באף מפלגה אחרת בישראל המעודדות דיקטטורות. במפלגות אלו יש את הריבון ואצלו זה הכל אני ואין בלתי, הוא הקובע. הוא האלוהים! אלוהים ישמור?!

בטבריה המראה היה מיוחד ומלבב. תמונות ופוסטרים של כמעט כלל המועמדים, ילדים, ילדות, צעירים וצעירות המחלקים סוכריות ועד לפתקים ופליירים וכל אחד עם המועמד שלו, פשוט מראה יפה. הדילים המדוברים וקניית הקולות לדעתי למרות השידור של ציון פיניאן בטלוויזיה שהודה בדילים ובקניית קולות בכסף עבדו פחות, השכל היישר עבד יותר כך התרשמתי עת בחרתי את מועמדיי לליכוד.

גם בקלפי ביבנאל, שהוצבה לראשונה ביישוב, דווח כי האווירה הייתה מיוחדת במינה, בחרו בשקט, בחברות טובה, עם סביבה ססגונית ואפילו כיבוד קל שחולק לבוחרים ולנציגי המתמודדים.




אולי יעניין אתכם...

מה מעניין אתכם לקרוא? 

בחרו קטגוריה

בחרו תגית

bottom of page