חיים חליוה

2 יול 20232 דקות

תערוכת ציורים מדהימה לתלמידיו של הצייר והאומן מיכאל גפן

מאת: חיים חליוה

השבוע ביום שלישי 26.6.23 התכנסו תלמידיו של הצייר, מיכאל גפן, בכדי להציג את יצירות האומנות שהם ציירו במהלך שנת הלימודים בחוג לציור שנמשך מזה שנים רבות. יש מתחילים ויש מתקדמים, אבל יש חבורה של מכורים לקנבס ולציור כמו גם צמאים ללמוד עוד ועוד.

בין הציירים שהגיעו לתערוכה ושהם מציירים כבר מזה שנים, היו אנשים מטובי בני העיר טבריה והסביבה. ראינו נשים, גברים, ילדים ובני נוער.

התערוכה שמציג הצייר, מיכאל גפן, היא של הציורים פרי יצירה של תלמידיו והיא מוצגת ב"בימת העיר" בטבריה והיא תישאר מוצגת עד סוף יולי 2023.

התמונות כמו גם הדמויות שציירו את יצירות האומנות הן מיוחדות. לשם דוגמא בלבד, פגשתי שם את חברתי לספל הלימודים ביסודי, דורית (מנהיים) קובי עם יצירות פרי יצירה שלה, מדהימות ביופיין והן יכולות לקשט כל סלון או טרקלין.

פגשתי גם את נכדתה של בת כיתה נוספת שלי מהיסודי, דורית סגלוביץ. הנכדה המוכשרת והמדהימה הציגה יצירות מופת והיא בקושי בגיל העשרה! קוראים לה, יובל בוסקילה. תזכרו את השם והדמות כי היא עומדת להציג תערוכת ציורים משלה בחודש ספטמבר השנה של כל יצירותיה.

יובל, מצהירה מיכאל גפן עבורה הוא הכל. אני אוהבת את הציור ואני מפליגה למחוזות שמביאים אותי לאושר והנאה. הכל בזכות מיכאל גפן, אומרת יובל.

האומן והצייר, מיכאל גפן, הוא דמות ציורית אנושית מדהימה בעל יכולת הכשרה, לימוד והדרכה לציירים מתחילים שאוהבים ונמשכים אל הדמיון היצירה והציור. הוא מלמד את תלמידיו כיצד למרוח את המכחול על בד הקנבס ולהעניק חופש לדמיון וליכולת להביע ולהמחיש רגשות ומחשבות דרך הציור ובעזרת הדמיון.

מיכאל, הגיע לטבריה לפני שנים רבות והוא כבר נחשב למורה הדרך הטוב ביותר לציבור גדול של אמני הציור המתחילים והמתקדמים. מיכאל למעשה משמש עוגן לרבים וטובים בתחום האומנות, הציור, תרבות הפנאי וההגשמה העצמית.

ביחד עם כלל האומנים שהגיע לתערוכה הגיע גם קהל רב לפתיחת התערוכה, מיכאל נשא דברים וביקש להזכיר במיוחד את התלמידה שוש מהיישוב לבנים שהלכה לעולמה ביום שישי האחרון והיא הייתה מהציירות הוותיקות אצלו.

ממליץ בחום להגיע ולראות את תערוכת הציורים שפשוט מדהים לראות להיכן יכולים להגיע עם הדרכה נכונה ולימוד. אז תגיעו ל"בימת העיר", טבריה ותיהנו מאומנות של ממש.

#מיכאלגפן #יובלבוסקילה #ציורואומנות #תערוכתציורים #אומנותבטבריה #טבריה #בימתהעיר

    253