חדשות הצפון

15 יול 20221 דקות

לא יודע מה אתכם – אבל אני אהבתי - קורקינטים בטבריה, הכלי החדש שנאהב לנוע בו

יאנגו ווינד (Yango-Wind ) משיקה את שירות הקורקינטים השיתופיים שלה בטבריה לראשונה תושבי טבריה יוכלו ליהנות משירות השכרת קורקינטים. החברה מובילה את המהלך עם היצע של 250 קורקינטים.

אפליקציית הקורקינטים השיתופיים המובילה בישראל Wind, הודיעה על הרחבת פעילותה וכניסתה לעיר טבריה. כיום, השירות פעיל ב-16 ערים בישראל.

במסגרת השירות, תפעיל החברה 250 קורקינטים ברחבי העיר. תושבי טבריה ייהנו מטכנולוגיות חדשות ושיפורים שהוטמעו בקורקינטים ובאפליקציה כמו: שירות דיווח למוקד 'איחוד הצלה' (שיתוף פעולה עם חברת קארביין), המאפשר ניהול שיחות וידיאו, צ'אט עם המוקד ואיתור מיקום מדויק של הנוסע על מנת לקבל סיוע במקרה הצורך. כמו כן, הסוללות של הקורקינטים מתחלפות, כך שזמינות הכלים עבור הרוכבים גבוהה יותר.

בנוסף, קיימת טכנולוגיית זיהוי פנים המחייבת רישיון נהיגה והקפדה על גיל הרוכב (18+) על מנת למנוע רכיבת קטינים.

יוחאי עבאדי, מנהל פעילות Yango-Wind בישראל: "אנו שמחים להשיק את פעילות החברה בטבריה ולהוביל את מהפכת התחבורה השיתופית בעיר. Yango-Wind מספקת אלטרנטיבה נגישה, מהירה ואמינה תוך שימת דגש על בטיחות הרוכבים. נמשיך לפעול בהתאם לאסטרטגיית הצמיחה של החברה, להתרחב אל מעבר לגבולות גוש דן ולהציע לתושבים להתנייד בבטיחות וביעילות".

    95