חיים חליוה

27 יול 20232 דקות

אוזלת היד ומחדלי משרד התיירות בטבריה

מאת: חיים חליוה

שוב עיריית טבריה מבצעת הופעות בכיכר רבין, וזה טוב אפילו מאוד. אבל, שוב העצים שנשתלו מכספי הציבור ע"י משרד התיירות והחברה הממשלתית לתיירות. העצים מרכינים ראש, אבלים וחפויי ראש כי כרתו להם את הראש, למה?

למה חתכו להם את פריחת הענפים, ניסרו אותם ברוע לב, הפכו אותם לפצועים, מכוערים, כמו גם ולא לפני שעקרו את כל סככות השמש וכיסאות הישיבה שהוצבו עפ"י התיכנון במקום והאדריכלים בכיכר רבין שעמלו לתכנן ורומסים אותם, כן הכל מכספי משלם המיסים כספי הציבור.

כך עומדת לה הכיכר ריקה ושוממה, מלוכלכת ולא מזמינה, היא הייתה אמורה להיות פנינה מיטיבה, לישיבה, למנוחה למרגוע וכיום היא כמו מלכה ערומה שהעירייה מתעללת בה ומפגינה את כוחה בהריסת הקיים במקום בשמירה על הקיים ובניית עוד פינות ישיבה ומנוחה לתייר ולתושב.

כיכר רבין בטבריה משרד התיירות משקיע וכך זה נראה העירייה הורסת השקעות

כן זוהי עיריית טבריה שיודעת לבקש כספים ואז עד מהרבה הורסת ולא מתחזקת וחלילה שלא נדבר על בונה ויוזמת זוהי טבריה שיש כאלו שעוד אומרים ששחייני הביבים עשו בה "פלאים", כן כן "פלאים" אתם קוראים ושומעים את האמת שלי ואת מה שאני רואה ויש עוד הוזים בטבריה שאומרים לי תגיד מה יש לך אתה כל הזמן נגד ונגד הקיימים והמנהלים את העיר. ואני תוהה ביני לביני ואומר איך אתם קובעים שאני נגד? הרי אני רק בעד, אני בעד התושבים, בעד העיר, בעד פיתוחה ושגשוגה, בעד הפסקת עושק התושבים והריסת הקיים. אני בעדכם תושבי העיר ולכן אני גם זה שמשלם את מחיר ה"ביקורת" של ההוזים שחושבים שיש לי מניע כל שהוא להיות סתם כך נגד ולא בעד.

כך הכיכר צריכה להיות ותראו מה עושים להשקעה של משרד התיירות ת בתמונה למעלה

אני מחפש על מה להיות בעד ושומע את זעקות התושבים כולם לא את אלו המושחתים והאינטרסנטים ואני אומר לכם כן!! יש לי מניע והוא אתם תושבי העיר. אני לא פוליטיקאי, לא מתמודד וגם אפילו אין לי זכות בחירה בקלפי אבל כן יש לי את הזכות לספר לכם את הסיפור את האמת את הביקורת שלי לנעשה.

אם אני צודק או לא אתם תחליטו ותפעלו עפ"י מיטב שיקולכם, אני רק המסך שמקרין לכם את הסרט שבו העיר טבריה חיה או ליתר דיוק גוססת.

שר התיירות, מנכ"ל משרד התיירות, מנכ"ל החברה הממשלתית לתיירות, שר האוצר, מהנדס העירייה וכן כן למרות שהוא עדיין חי באווירה של הקורונה ואינו מגיע למשרדו בעירייה אולי פעם ב... תתפלאו אבל יש עובד כזה בעיריית טבריה שנקרא מבקר העירייה בשלט רחוק... בזום... באימייל, בחוסר שליטה מרחוק עובד שלא עושה כמעט דבר וחצי דבר בהשוואה לקודמו בתפקדי.

חברים במשרד התיירות אם אתם משקיעים בטבריה, אז אנא שמרו על ההשקעה של כספי הציבור או שתפסיקו את הזרמת הכסף עד שילמדו בטבריה שללא אחזקה ושמירה על הקיים אין יותר תקציבים!!! החוזה בין החמ"ת לעירייה מחייב את העירייה באחזקת המקום! החוזה גם מחייב כל שינוי לקבל אישור מהאדריכל. אבל מי שואל הורסים וזהו.

אני לא מכיר אדריכל שאישר או יאשר את מה שעינכם רואות בתמונה הרס התוכנית המקורית שלו. גזר דין מוות לעצי הצאלון האדום בכיכר רבין. בושה וחרפה לעיריית טבריה, מהפקיד הממשלתי ועד אחרון האחראים למחדל ולא רק בכיכר רבין אלא בכל ההשקעות של משרד התיירות והחמ"ת בטבריה זה המצב.

אם איכפת לכם מטבריה שלחו אימייל sar@tourism.gov.il לשר התיירות חיים כץ והביעו את מורת רוחכם.

#משרדהתיירות #שרהתיירות #חייםכץ #משרדהאוצר #מנכלמשרדהתיירות #החברההממשלתיתלתיירות #מנכלהחברההממשלתית לתיירות עיריתטבריה #טבריה

    245