לחייג 103 זו השיטה של חברת חשמל
פעם חברת החשמל הייתה כאן בטבריה ברחוב גולני, יכולת לגשת לברר חשבון, להזמין ולשלם עבור חיבור מונה חשמל, יכולת לשנות שם בעל המונה או שם שוכר או בקיצור היה לך עם מי לדבר.
המתנה בתור של 160 ו-132 בכדי לזכות במענה אנושי אומר כי אתם לא מתגברים מוקדניות למענה למען הציבור
אבל... ככל שחברת החשמל מרוויחה יותר ומשמנת את הדירקטורים שלה וככל שהוועד בחברת החשמל לא יודע להילחם ולא נילחם אנחנו הצרכנים משלמים מחיר ומחיר יקר. ולמה אני כותב שורות אלו. אני עדיין נחשב אדם שמבין במחשבים בטכנולוגיות המתקדמות ובכלל, אבל אני מודל 1954 ויש כמוני כאלו שלא יודעים את מה שאני יודע הם אנשים מבוגרים יחסית ואין להם קשרים או יכולות כשלי. אבל אני מודה כל יכולותיי וכישוריי כשלו כישלון חרוץ כי אין עם מי לדבר בחברת החשמל. אני לא יודע מי השר האחראי אבל יהיה מי שיהיה השר הבא את הטמטום הזה צריכים וחייבים לחסל.
כל מבוקשי היה לשנות את החיוב של מונה מאחד מנכסיי ולהעבירו על שמי. מהלך פשוט קל אם רק היה עם מי לדבר בחברת החשמל. אז חייגתי ל-103 והייתי במספר 160 בהמתנה לנציג ועברו 26 דקות ראשונות ואין מענה ולאחר מכן עוד 38 דקות ואין מענה ולאחר מכן עוד 42 דקות ואין מענה וכמדומני שישנו חוק שחייבים לענות לך תוך פרק זמן קצר מאוד יחסי.
בין לבין ניסיתי את מזלי באתר האינטרנט אליו הופניתי, אך נחשו מה קרה עד שהגעתי לביצוע הפעולה לא ניתן היה לבצע את הפעולה. אמרתי אני אתקשר ל-102 לכיבוי אש אולי נשרפו להם הפיוזים בחברת חשמל, ולאחר מכן התקשרתי 101 למגן דוד אדום כי עוד רגע הייתי חוטף התקף לב מהעצבים ולבסוף אמרתי אולי אם אחייג 100 מישהו יענה ויגיש נגדם תלונה. ואז נזכרתי בבדיחה על זה שהתקשר ל-100 והגיעו 2 ליצנים.(כמובן בדיחה)
חברת החשמל לישראל והשר הממונה אתם ביזיון של פירוש המילה "שרות לקוחות" אין לכם שרות אבל יש לקוחות שאתם אונסים. המתנה בתור של 160 ו-132 בכדי לזכות במענה אנושי אומר כי אתם לא מתגברים מוקדניות למענה למען הציבור אבל את מחירי החשמל אתם מעלים ולא מתייעלים ואם יש לחברת החשמל וועד עובדים, אז הוועד צריך להתבייש ולהתפטר לאלתר אתם ביזיון קולוסאלי לפירוש המילולי של המילה שרות לקוחות.
אני פונה אליכם מעל דפי עיתון זה אנא חזרו אליי לנייד 053-7704445 או 04-6721633 אני בסה"כ רוצה לשנות את חיוב החשמל על שמי ולא להשאיר את שמו של השוכר הקודם בנכס שבבעלותי.
רק לחשוב שבטבריה היו עובדים כל כך מסורים, טובים, נאמנים ואדיבים לציבור שהעניקו שרות, נזרי המוכר, כל עובדי שרות הלקוחות ושלא נדבר על מחלקת ההנדסה והחיבורים. הפרצוף של החברה ואופן התנהלותה מעורר סלידה וזעם ומחייב בדיקה, העובדים שהיו אין שני להם המסכנים בבושת פנים אומרים לי "אין לנו מה לעשות אתם צודקים אבל..." וועד עובדים חזק חייב להשבית את חברת החשמל ובוא נראה איך הם ידברו? תתביישו לכם הנהלה חברת חשמל, השר הממונה וועד העובדים!!