הפינה המשפטית
מאת: עו"ד נועם פנחס
 
תאונות דרכים -פגע וברח לכתבה
 עשרת הדיברות לנפגע עבודה - לכתבה
 
 
 





בקרו באתר האינטרנט
החדש של הישוב
פוריה עילית. לאתר. 
אימון אישי / עסקי>
עסקים במעוף: פתיחת חשבון עסקי לעסק

כוכב הצפון | גיליון 2198 | 7.8.15

פייסבוק הנחשבת לרשת החברתית הפופולארית ביותר בעולם, פרסמה השבוע  את הדוח הרבעוני שלה ולצד נתונים כספיים מרשימים, היא חושפת את נתוני השימוש ברשת החברתית, ובאפליקציית וואטסאפ ואינסטגרם השייכות לה. בשורה התחתונה: 1.39 מיליארד משתמשים הניבו לחברה 12.47 מיליארד דולר ברווחים אשתקד. בהערכה גסה, כל אחד מאתנו הכניס בממוצע 9 דולר לחברה במשך השנה.

מעל מיליארד חיפושים נעשים באתר, 2 מיליארד תמונות שותפו דרך האפליקציות, 3 מיליארד סרטונים נצפו דרך האתר, ויותר משבעה מיליארד לייקים ניתנו כל יום. עפ"י הפרסום השבוע ב-  YNET.

רבים שואלים אותנו האם כדאי לפתוח חשבון בפייסבוק לטובת שיווק העסק ואם כן איזה? האם כדאי לנהל את העסק דרך החשבון האישי, בדף עסקי או אולי בקבוצה? 

3  סיבות עיקריות לפתיחת חשבון עסקי לעסק. הראשונה, שימוש עסקי בפרופיל אישי אסור!

למעשה, פייסבוק לא מרשים לנהל פעילות עסקית דרך הפרופיל האישי. עסקים הנתפסים פועלים דרך פרופיל אישי נחסמים מייד וכל המידע אינו ניתן לשחזור.

שנית, עוצמת החשיפה. הפרופיל הפרטי מוגבל  לכ- 5,000 חברים, לעומת הדף העסקי שאינו מוגבל. רק בדף עסקי ניתן להגיע למספר רב של אוהדים ע"י פרסום על הקיר או הזמנה לאירוע –פרסום על הקיר יאפשר לחברים שלכם לראות אותו.

הפייסבוק העסקי מלכתחילה מצויד בכלים רבים המאפשרים יצירת קהילה ושיח מתקדמים ונגישות רבה יותר לעסק וחשוב להתייחס אליו ככזה מבחינה ניהולית ועסקית 

רק דף עסקי מאפשר קמפיין ממומן אותו תוכל לכוון במדויק לקהל היעד שלך על פי גיל, מין, אזור מגורים ותחומי עניין.

השלישי, ניהול טוב יותר. בדף העסקי ניתן  להוסיף אנשים נוספים לתפקידי ניהול הדף, כך שבעסק שיש בו יותר מאדם אחד אפשר לעבוד ביחד. חזות מקצועית. הנראות העסקית הרבה יותר מקצועית מאשר ערבוב של  חומר מקצועי ושיווקי לצד עדכונים אישיים ופרטיים.

בדף העסקי ניתן לקבל עדכון מתמיד, סטטיסטיקות ומידע אודות פעילותכם כך שניתן ללמוד והפיק מסקנות בנוגע לקהל היעד שלכם.

ישנה אפשרות להוסיף "לשוניות" שונות המעניקות תחושה שדף הפייסבוק הוא  מעיין  מיני אתר אינטרנט פייסבוק הוא אחד מאפיקי השיווק החשובים ביותר לעסקים. הוא משמש במה לתקשורת ישירה עם הלקוחות ונוצרים בו קשרים עסקיים משמעותיים.

שימוש ממוקד ונכון בפייסבוק כפלטפורמת שיווק ירחיב את מעגל הקשרים והלקוחות של העסק שלך וימנף אותו! חשוב שנדע להתאים את הפרופיל האישי לשירות העסק, להקים ולתחזק דף עסקי, להעלות סוגי תכנים מתאימים, לבנות תכנית עבודה ומתאימה לשיווק בפייסבוק, ללמוד את כלי השיווק הקיימים בפייסבוק ומקדמים את העסק שלך ויותר מהכול ללמוד לנתח את הדוחות שהתקבלו. כדי ללמוד ולדעת עוד על פייסבוק ככלי נכון ויעיל בשיווק העסק, אתם יותר ממוזמנים להצטרף לקורס "פייסבוק למתקדמים" שנפתח בסניף שלנו ביום חמישי הקרוב.

לפרטים : 072-2217631 אתם מוזמנים לשלוח לנו: רעיונות, שאלות תגובות. את הפניות יש לשלוח למייל naora@1.maof.co.il  או בטלפון 072-221-76-31 נשמח לראות אתכם במשרדנו: רחוב הגליל 52, בניין גליל סנטר, קומה 1 טבריה.

סניף המעוף בטבריה הוא חלק ממערך השטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה המעניק: שירותי ייעוץ עסקי וקורסים מסובסדים במגוון תחומים, הלוואות בערבות המדינה, סיוע בכתיבת תכניות עסקיות ועוד. כל זאת במטרה לחזק את פעילותם של העסקים, השירותים מיועדים ליזמים ולעסקים קטנים ובינוניים בכל שלב.

 

סה"כ 0 תגובות לכתבה זו
מייל אדום לשליחת חדשות
 
לוח נדל"ן בבנייה
 
יום שלישי, 19 נובמבר2019
Wאבגדהוש
4427282930310102
4503040506070809
4610111213141516
4717181920212223
4824252627282930
הבא
הקודם
בניית אתריםבניית אתרים 

© כל הזכויות שמורות ל"עיתון כוכב הצפון" טבריה, רח' הגליל 1, ת.ד 196 טבריה.